Anbefalte innlegg

jeg driver å monterer diode i kupelyset i taket på min 1999mod S4 B5,tenkte jeg skulle ha de til å lyse likt med vindusheisbryterene,men hvor skal jeg ta strøm fra?

har montert dioder i dørklinkene innvendig,og tok da strøm lysene i vindusheisbrytere,men hvor går strømmen til dette fra?er det samme som i instrumentet?sikring på dette?noen som veit?..

Øyvind...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan hente ut fra knappebelysningen her også:

383.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har ikke den typen taklampe...ligger bare konstantstrøm i taket på min bil...=o/

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan hente ut fra knappebelysningen her også:

383.jpg

Ikke meningen å spore av her, men : Trenger du ikke noen form for relè der? Diodene trekker kanskje såpass lite at det ikke har noen stor betydning? Har lurt på å gjøre som du gjorde i dørhåndtakene og legge inn belysning i overkant.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

dioder trekker svært lite , så det er ikke noe problem tror jeg :) Skal du ha dioder som lyser svakt inn i lysene som lyser til fører/passasjer, har jeg forstått deg riktig? (som på bildet til Bjørn)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En trenger ikke rele. Men en bør ha en formotstand som begrenser strømmen til dioden. Det er for å forlenge levetiden på dioden

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

dioder trekker svært lite , så det er ikke noe problem tror jeg :) Skal du ha dioder som lyser svakt inn i lysene som lyser til fører/passasjer, har jeg forstått deg riktig? (som på bildet til Bjørn)

Nei, jeg vil ha de inne i dørhåndtakene slik Bjørn gjorde i S4`n sin. Jeg ser nå at jeg siterte med bilde, så det ble litt feil..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.