#1 Skrevet Januar 2, 2010 jeg driver å monterer diode i kupelyset i taket på min 1999mod S4 B5,tenkte jeg skulle ha de til å lyse likt med vindusheisbryterene,men hvor skal jeg ta strøm fra? har montert dioder i dørklinkene innvendig,og tok da strøm lysene i vindusheisbrytere,men hvor går strømmen til dette fra?er det samme som i instrumentet?sikring på dette?noen som veit?.. Øyvind... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 2, 2010 Du kan hente ut fra knappebelysningen her også: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 3, 2010 jeg har ikke den typen taklampe...ligger bare konstantstrøm i taket på min bil...=o/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 3, 2010 Du kan hente ut fra knappebelysningen her også: Ikke meningen å spore av her, men : Trenger du ikke noen form for relè der? Diodene trekker kanskje såpass lite at det ikke har noen stor betydning? Har lurt på å gjøre som du gjorde i dørhåndtakene og legge inn belysning i overkant. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 3, 2010 dioder trekker svært lite , så det er ikke noe problem tror jeg Skal du ha dioder som lyser svakt inn i lysene som lyser til fører/passasjer, har jeg forstått deg riktig? (som på bildet til Bjørn) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 3, 2010 En trenger ikke rele. Men en bør ha en formotstand som begrenser strømmen til dioden. Det er for å forlenge levetiden på dioden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 4, 2010 dioder trekker svært lite , så det er ikke noe problem tror jeg Skal du ha dioder som lyser svakt inn i lysene som lyser til fører/passasjer, har jeg forstått deg riktig? (som på bildet til Bjørn) Nei, jeg vil ha de inne i dørhåndtakene slik Bjørn gjorde i S4`n sin. Jeg ser nå at jeg siterte med bilde, så det ble litt feil.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...