#1 Skrevet Januar 3, 2010 (endret) Sliter litt med å få instrumentlysa til å lyse i ein -93 Audi 80 sedan. Nokon som aner kor eg kan oppdrive koblingsskjema? Evt. andre tips? Har sjekka lysstyrkeregulatoren og sikringer. Og prøvd eit anna instrument. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 3, 2010 Lyser det i de tre vriknottene for varmeapparatet? Om ikke bør du sjekke sikringene en gang til. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 3, 2010 Då fekk eg skifta ei sikring som var defekt. Men mangler fortsatt lys både i instrument og varmapp. Det rare er at klokka har bakgrunnsbelysning når tenning er på (og lysbryter av), men forsvinner når lysbryteren står på hakk 1 og 2 (Parklys, Kjørelys) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 3, 2010 Har funnet noen i pdf format. send meg en pm med e-mail adressen din så skal jeg sende det jeg fant. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...