klimadisplay i passat 3bg helt dødt..

Anbefalte innlegg

har fått et lite problem med klima displayet i passaten. om jeg skrur det helt av (off) så hender det at det blir helt mørkt og jeg ikke får skrudd det på igjen. Plutselig er det i orden igjen. men nå så skrudde det seg av uten at jeg hadde rørt det. Kommer inn på klima enheten med vagcom og der er det ikke andre feil mld enn den jeg alltid har hatt der som er : 65535 control module memory error. kan det være dårlig kontakt eller er det bare å handle nytt display?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har hatt ut klima enheten/dispalet i dag og sett etter dårlige loddinger. Fant ingen. Men nå har jeg fått en ny feilkode: 01198 Comfort hidden bus incorret software version. 35-00...

Får fortsatt ikke endre softcoding den står som 17000 som vistnok er for passat w8, mens jeg skal ha 15000. Hvordan skal jeg få endret dette, må jeg bruke noen form for login code for å aktivere enheten for å ta imot softcode endring?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå i dag døde displayet igjen. Man får logget inn på det med vagcom og vifta blåser på instilt hastighet før klimadisplayet døde. Om jeg prøver å skru av og på tenning noen ganger kom det tilbake. Må jeg ha ny klimaenhet/display?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bestilt nytt klima display nå fra 04 passat gått 74000km, satser på at det fikser saken:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.