#1 Skrevet Januar 3, 2010 Hei, Kan noen fortelle meg hva som er forskjellen på orginalt understell og sportsunderstell på en Audi A6 C5/4b? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 3, 2010 Hei, Kan noen fortelle meg hva som er forskjellen på orginalt understell og sportsunderstell på en Audi A6 C5/4b? 20mm lavere en std, dvs i praksis: kortere dempere og andre fjærer. Disse demperne er røde og ikke svarte. sportsunderstell står som kode 1BE på klistremerket på første side i service heftet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 3, 2010 Hva med stab stag? Er de like som A6'er med ordinært understell? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 3, 2010 Litt OT, men finnes det en side med alle slike koder som da f.eks. 1BE og hva de er? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 3, 2010 Litt OT, men finnes det en side med alle slike koder som da f.eks. 1BE og hva de er? http://www.aspenberg.net/audikoder/index.asp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 4, 2010 Hva med stab stag? Er de like som A6'er med ordinært understell? det er jeg ikke sikker på, men det er mulig at det er litt kraftigere. Det er vel forskejll på pre-facelift til facelift iallefall. det er kraftigere på 2002+ modellene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...