#1 Skrevet Januar 3, 2010 Går det ann å koble ut abs lyset? Har en sensor som er gåen og skal ha ny. men må ha bilen på eu kontroll snart. Er en audi a4 b5 97mod 1.8t 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 3, 2010 Ta ut pæra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 3, 2010 vet du om det er mye jobb, regner med jeg må ha du instrumentpanelet og det er vel ikke bare bare. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 3, 2010 Tror jeg ville gått for å bytte sensor i steden for å skjule feilen. (dessuten er det nok enklere å bytte denne enn å skru ut og demontere instrumentpanelet) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 3, 2010 Enig med Heine.. Mye raskere å bytte en sensor, fremfor å skape enda mer arbeid med demontering av dashbordet.. Eneste man oppnår er å lure seg selv.. Med riktig verktøy og utstyr kan dette gjøres på en halvtime, inkl. en kopp kaffi og litt flaks.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 3, 2010 ja, men tror ikke jeg får tak i sensoren før kontrollen. får dra innom audi å høre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...