#1 Skrevet Januar 3, 2010 Kjøpte dette motordekslet, da det stod det skulle passe til Polo 6N2. Da jeg fikk dekslet, passet det ikke bilen. Har prøvd om det passer til en Polo 6N i dag også, men passet heller ikke der. Noen som ser hvilken bil dette passer til? (De bilene jeg har prøvd det på er begge 1,4 60hk, mulig det passer på 1,6??) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 3, 2010 hmm Ser kanskje ut som det er til Polo 1,4 16V det passer til.. http://www.jsraid.com/shop/product.php?xProd=119 Noen som kan bekrefte at det er likhet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 3, 2010 Eg tenkte 16v polo når eg såg det også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 3, 2010 Hadde makan deksel på min Golf IV 1.4 16V 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...