Anbefalte innlegg

Alarmen på min S4 B5 kødder seg noe sinnsykt for tiden. Her forleden dag måtte jeg sove med nøkkelen i handa for å slå den av hvert 10 min natta gjennom.

Noen dager er den helt plettfri, mens andre dager er den som Petter Solberg på speed.

Har ikke fått lest av noe feilminne enda, men det kan vel være fare for at microsvitsjene i dørene kødder? Evt kupèovervåkningen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjenner meg igjen her, var et sinnsykt mas på alarmen på min A6 2,7T.

Målte spenningen på batteriet og viste seg å være så og si dødt, men det som var rart var at bilen startet uten problemer.

Skiftet batteri for ca 2 uker siden, ikke vært noen problemer siden det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er det bare å finne frem 'meteret og ut å måle. Takk for tips. Batteriet har vert flatt en gang ettersom en kompis glemte å slå av radioen her forleden dag..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

på b stolpen er det en knapp til å slå av kupeovervåkningen...trykk på den før du lukker å låser så ser du om det er kupeovervåkningen som er på tur til å byttes=o)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sikkert en av knappene rundt løsesylideren.

Etter at jeg begynte å "fylle" nøkkelhullet med WD40/etc så har problemet blitt borte. Sikkert en treg bryter som ikke helt glir på plass av fjærpresset.

Jeg har hatt samme symptomene som deg i perioder. Det som hjelper veldig godt, iallefall for naboene, er å ta ut kontakta på sirena som er inni venstre luke i bagasjerommet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.