Golf Mk3: Farge dillemma på grill!

Hvilken farge?  

19 stemmer

  1. 1. Hvilken farge?

    • Matt Svart
      5
    • Dusty Mauve
      14


Anbefalte innlegg

Da ligger den siste vento lykta i posten fra keko og viss alt går etterplanen så får jeg de resterende delene om et par uker, ENDELIG : ja : Gleder meg som en unge til sommeren... men så ser jeg litt på bilder da dum som jeg er...

skal jeg lakkere grillen i bilens farge eller skal jeg la den være "flat black" :confused:

 

Fargen på min bil er nokså mørk, men har ett nydlig skinn i sola, Dusty Mave (lc5p)

 

Pics for view:

vento front.jpg

061__scaled_600.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vil si at det kommer an på hvilken grill du har til bilen din. På de to bildene er det to forskjellige Vento-griller, 94-95 på det øverste bildet og 92-93 på det nederste.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er samme grill som den sorte bilen jeg mottar... altså 94-95 grillen selv om når jeg ser disse 2 bildene vedsidenav hverandre så er 92-93 grillen penere... grill list skal også monteres.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden du skal ha 94-95 grillen synes jeg den bør lakkeres i bilens farge, siden det var det VW gjorde originalt. Jeg syns også det er den peneste av de tre forskjellige grillene VW utstyrte Vento med.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe tror du må satse på lakkert grill eller så må du ha den grønn

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes du burde lakkere grillen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lakkert synes jeg også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe tror du må satse på lakkert grill eller så må du ha den grønn

 

hadde jo uansett måtte lakke den... ikke F om jeg kjører rundt med Dragon Green grill :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg stemmer for bilens farge. Tror det blir penest såfremst du har lakkert / skal lakkere resten av bilens sorte plastdetaljer også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har ikke lakkert andre plast detaljer enda... gjorde ett impulskjøp på en bakfanger i vinter... så jeg håper på at det blir noen cleaning planer på meg og da blir nok alt lakkert av den sorte plasten. eneste som er dritt er at det er veldig vanskelig og matche lakken... har allerede en lakk forskjell på sida, men forhåpentligvis så klarer den andre lakkereren min å fixe dette.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lakk i bilens farge. Da oppnår du bedre helhet

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke noe å lure på.. Lakkert gir et mer cleant inntrykk av "fronten" ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kommer nok til å lakke den i bilens farge ja Erling.. men hadde jeg hatt den "gamle" grillen så hadde jeg lakket den sort.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.