#1 Skrevet Januar 4, 2010 Passaten med 1,9tdi har starta og nappe/kutte gassen i 1 sek om gangen for så og oppøre seg normalt igjen. Skjer ikke ved pådrag, men ved vanlig kjøring. Føles akkuratt som om noen går på bremsen. Forslag til feil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 4, 2010 1: Hvilken 1.9TDI motor har du? Er endel forskjellige i Passat 2: Sjekk bilen for feilkoder, kan være gasspotmeteret, har du en VP motor (90 el. 110hk) så kan det være nåleløftesensoren har du en PD motor kan det være dårlig ledningsnett til pumpedyse elementene osv. osv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 4, 2010 Motorkoden skal være AVF 96kw/130hk Motoren er ikke chipa 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 4, 2010 Prøv å koble ut EGR. Samme på min A4 AVF. Nykker og "kutter" når den er tilkoblet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 4, 2010 Støtter forslaget om utkobling av EGR. Hadde samme problemet regelmessig på min AVF, ble betydelig bedre ved å koble ut EGR via VAG-COM. Mulig det blir helt borte om man blokkerer den fysisk... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 4, 2010 Støtter forslag om blinding av egr, det funket for meg også! Jeg har blindet vakuum, samt blindet av på eksostilførselen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 17, 2010 Feilen er funnet og utbedret, slange fra ic til turbo som hadde revna. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...