#1 Skrevet Januar 4, 2010 Hei! vr6"en har justerbart senkesett og felger er nå på menyen.Noen som har erfaring med 7.5x17 ET 42?Eventuelt hva går uten valsins av sjermkanter?Noen som har forslag til felger på en svart vr6?+ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 4, 2010 Hei!vr6"en har justerbart senkesett og felger er nå på menyen.Noen som har erfaring med 7.5x17 ET 42?Eventuelt hva går uten valsins av sjermkanter?Noen som har forslag til felger på en svart vr6?+ ET 42 tar tak i senkesettet ditt når du har justerbart. Kommer borti justeringsmutterne. jeg hadde 7,5x 17" på min passat vr6 tror det var et 38 måtte space bakhjule 5mm så det ikke tok i det justerbare senkesettet. men i forhold til skjermer gikk dette bra, senket ca 60mm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 4, 2010 Taj kommer ikke det litt an på felger å senke sett da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 4, 2010 alle coilovers bygger likt. og felgene var 7x5 x 17 og et 35 eller 38 tror jeg, da måtte jeg space ut bak. Justeringsmutteren subbet i dekket i svinger osv da dekket rører på seg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 5, 2010 Takk for svara.hva felger hadde du da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 5, 2010 tja jeg kan kjøre med et 40 bak og muligens et 45 framme, coilovers og 8x17 felger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 5, 2010 tja jeg kan kjøre med et 40 bak og muligens et 45 framme, coilovers og 8x17 felger På passat vr6 mellom 91-93? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 5, 2010 så at det nå ja: bh : Nei da stiller det seg sikkert litt anderledes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...