Anbefalte innlegg

Plages med at batteriet mitt tappes for strøm nå for tiden som det er under -10.

Når det er tomt og jeg ladder det opp så holder det to dager så er det tomt igjen.

Eneste jeg vet som får strøm når tenningen er av er styrestrøm til CDspilleren men det er såpass lite at det skal ikke tappe .

Er batteriet ødelagt eller er det kanskje noe annet?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

koble av plusskabelen på batteri og mål strømforbruket mellom plus på batteri og plusspolen. jeg tipper btteriet ditt er kaputt for det er når det er kaldt du merker at det er dårlig

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal prøve det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

sjekk også at dynamoen lader nok til at batteriet blir fyllt opp igjen også. Husk at vifte og diverse går gjerne litt ekstra nå i kulda. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk sjekket ladingen av batteriet idag så det ser ut som dynamoen kanskje er gåen.

Men litt OT er det vanlig at servo reima hyler litt nå i kulda? den hyler noe i starten før bilen er ordentli varm og lite gran etter at den er varm men kun ved hard sving:P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alt går jo tregere når det er kaldt,men reima slites fort hvis den hyler. Jeg ville ha stramma/skifta den. Det skal ikke hyle når alt er i orden, selv om det er svinkaldt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.