#1 Skrevet Januar 4, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 4, 2010 : smil :: smil ånn skulle jeg hatt som bruks bil: rock :litt av et bygg vil jeg si og må gå fryktelig fort 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 5, 2010 Reelt produkt?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 5, 2010 Så veldig heftig ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 5, 2010 Tar gjerne imot alle 3 bilda i full format Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 6, 2010 Tar gjerne imot alle 3 bilda i full format Mvh Skjønte ikke den jeg Dette er det største formatet jeg har bildene i. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 6, 2010 Skjønte ikke den jeg Dette er det største formatet jeg har bildene i. sikkert så fult at dem akkuratt får plass i garasjen hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 6, 2010 sikkert så fult at dem akkuratt får plass i garasjen hehe Fult? Er det meg som er kørka i dag eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 6, 2010 Fult?Er det meg som er kørka i dag eller? Må si at du ikke er alene om dette i denne saken gitt: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 6, 2010 Fult?Er det meg som er kørka i dag eller? hehe så FULT FORMAT så bilen er ekte å den står hjemme hos han! heheheh kørk pigger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 6, 2010 hehe så FULT FORMAT så bilen er ekte å den står hjemme hos han! heheheh kørk pigger? Oki da skal jeg prøve å oversette fra fjortisnorsk til bokmål. Han mener han vil ha bilen i fullt format så den kan stå hjemme? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 6, 2010 ...noen fikk tydeligvis photoshop samt litt skills av nissen ifjor =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Januar 6, 2010 Drit stilig bil! Urke meiner han vil ha bilda i full oppløsning.. Og om du ikke fant riktig plass å trykke på urke så trykker du på linja over bildet så får du de i stort format. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Januar 6, 2010 Slags program er disse bildene laget i? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Januar 6, 2010 Slags program er disse bildene laget i? 3DsMax Driver å tegner en Polo Geilheck nå, bare holdt på i 9 mnd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Januar 6, 2010 ...noen fikk tydeligvis photoshop samt litt skills av nissen ifjor =) Er ikke noe PS her gitt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Januar 6, 2010 Heftig:) Det er så mange flinke bilbyggere inne her, så noen kan vel lage en slik? Jeg vil se en slik en på banen til sommeren! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Januar 6, 2010 Er ikke noe PS her gitt. Er det du som har "tegnet" disse John-Arne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Januar 6, 2010 Hadde vert feit klubb bil for vacn dette! Innsamlings aksjon på gang, så bygger vi den på dugnad:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Januar 6, 2010 Er det du som har "tegnet" disse John-Arne? Nei, fant den på ett av 3D forumene jeg frekventerer. Har langt igjen før jeg kan gjøre tilsvarende. Jeg er altfor opphengt i nøyaktighet (yrkesskade) og realisme. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Januar 6, 2010 Min feil. Du er ikke korka Nørve har rett. Urke såg ikke den resize knappen Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...