#1 Skrevet Januar 5, 2010 http://www.redbullusa.com/cs/Satellite/en_US/Video/Travis-Sets-the-Bar-at-269-Feet-021242807325245?p=1242797773354 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 5, 2010 sykt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 5, 2010 Nice! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 5, 2010 Awesome! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 5, 2010 Det der er jaggu et multitalent! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 5, 2010 Faen meg råeste fyren som lever det der ... skulle gitt mye for to uker sommer ferie hjemme hos han altså!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 5, 2010 Faen meg råeste fyren som lever det der ... skulle gitt mye for to uker sommer ferie hjemme hos han altså!!! Etter å ha sett noen klipp fra han, tror jeg ikke jeg hadde overlevd 2 timer på ferie sammen med fyren engang 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 5, 2010 Etter å ha sett noen klipp fra han, tror jeg ikke jeg hadde overlevd 2 timer på ferie sammen med fyren engang x2!! Tenkte akkurat det samme når jeg så det innlegget der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 5, 2010 Tøft!!! Men de kunna kosta på seg noen meter mer med rullebane etter hoppet da... Unødvendig å ødelegge bilen :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 5, 2010 En del av showet det;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...