#1 Skrevet Januar 5, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 5, 2010 For en bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 5, 2010 "haz do angzt": smil : Unskyld for dårlig tysk staving men det var en tidig kommentar! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 5, 2010 Rå snøscooter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 5, 2010 Håper bare jeg vinner nok i lotto til helgen:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 5, 2010 Men i slike svingete partier har det vel ikke så mye å si om man har 730 hk eller 230hk? Spinner gjør det uansett. Fet bil uansett da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 5, 2010 Han kjørte uansett ikke noe fort Lett holdt følge med S3en 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 7, 2010 Håper bare jeg vinner nok i lotto til helgen:p Forsikringa da? Gjensidige skulle ha 120.000,- i året fra meg om jeg skulle forsikra en ny RS6. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...