#1 Skrevet Januar 5, 2010 hei.er det noen plass i ålesund området det går an få kjøre litt på isen eller noe lignende?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 5, 2010 Tror det bare er offroad løype. Overalt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 5, 2010 Om det holder seg kaldt, så regner jeg med att noen fikser noe i Ramstaddalen i Sykkylven Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 23, 2010 Skal spre ryktet så snart så snart isen er "klar" Mot at jeg får sitte på med skikkelig bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 23, 2010 Skal spre ryktet så snart så snart isen er "klar" Mot at jeg får sitte på med skikkelig bil Jeg blir underretta med han som brøyter bana om det blir klart for noe iskjøring 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 23, 2010 Flott Skal vel klare å lure meg til en tur med skikkelig bil likevel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 24, 2010 Ska få sete på i justyn Erlend:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 24, 2010 Ska få sete på i justyn Erlend:p Haha! Var vel ikkje du som va ut på å ratta en Justy ifjor også vel? Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 25, 2010 Hehe, nei, men broren min ratta den oransje:p vi eig den ilag, men ej va i militære då.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 29, 2010 Vist det blir nokke der inne så e ikkje rødskilta langt unna:) Må vell få på ispigg da å lufte Stvåan. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...