Er det lokallagstreff på søndag????

Anbefalte innlegg

Har planer om å slenge meg med på mitt første lokallagstreff.. men.. hvorfor er det så langt unna?

Bruker ikke treffene være på første søndagen i måneden a? Altså nå på søndag.. 6/2-05

Langt unna? Rudshøgda er da ikke langt unna gjøvik. Og hovedtyngden av lokallaget befinner seg tross alt i hamar-regionen. :)

Tom-Kenneth: Treffene er på sørgående kro. Møt opp litt før 19 så ser du folket. ;) Ingen er farlige der.... Roar ser litt skummel ut men.... ;): haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Langt unna? Rudshøgda er da ikke langt unna gjøvik. Og hovedtyngden av lokallaget befinner seg tross alt i hamar-regionen. :)

Tom-Kenneth: Treffene er på sørgående kro. Møt opp litt før 19 så ser du folket. ;) Ingen er farlige der.... Roar ser litt skummel ut men.... ;): haha :

He he.. Blir ikke mer skremt enn dere tenker jeg c",)

Så da kommer jeg litt før kl 19 nå førstkommende søndag

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er vel treff annenhver søndag, så etter min kalender er det treff nå på søndag : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer at det er treff nå på søndag....

Jeg kan ikke komme nå på søndag. Skal til Hemsedal fra torsdag til søndag med telemarkkjøring og afterski :) :) :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg farlig? :( Det har vi ikke sett.. :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må prøve å komme en tur jeg også, siden det er så dårlig med vw og audi frelste her på Lillehammer som gidder å prøve dette.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenkker jeg kommer denne gangen oxo.. må ha en kopp kaffe ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

var det mange på Rudshøgda i dag ell?? jeg har vært i Stølen og kjørt snøscooter i dag, så jeg kunne ikke komme... fy faen så sliten en blir av å kjørt snøscooter i mange timer i fjellet og skogen, men fy faen så arti.. :D hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette glemte jeg jo helt bort da, f..................................

Men jeg fikk jo malt lakkbosken da. se noe positivt om dette.

Blei det diskutert noe intrisangt eller???

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var ikke helt det store oppmøtet idag gitt.. 4 biler og 7 stk... Men nye fjes er alltid koselig:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var ikke helt det store oppmøtet idag gitt.. 4 biler og 7 stk... Men nye fjes er alltid koselig:)

Sorry gitt... bilen min er så ribba innvendig om dagen så er så kjett og bråkte uten all trekk og isolerring i bilen. mere prosjekter er på gang.

dessuten var jeg vel noe redusert etter fylla i helga også var jeg på hockey kamp... Vant da hvertfall!! hihi

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må bare si att det var veldig morro og møte andre som har samme innteresser som meg. Dette var første gangen min, men det blir ikke siste nei.

Håper å kunne få med flere fra lillehammer på neste møte.

Må også takke for en venlig velkomst, alle hilste og praten kom igang med det samme.

Hilsen en fornøyd deltager:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må bare si att det var veldig morro og møte andre som har samme innteresser som meg. Dette var første gangen min, men det blir ikke siste nei.

Må også takke for en venlig velkomst, alle hilste og praten kom igang med det samme.

Som medlem i styret vil jeg ønske deg hjertlig velkommen inn i klubben. Beklager så mye at jeg ikke møtte opp men det er det første møte jeg ikke var på. Kommer garantert på det neste regner jeg med :D

Hyggelig at folk rundt om viser sin interresse for lokallaget og er med på møter og sammen komster,slik at vi alle kan danne et hyggelig miljø og reise på treff/stevner sammen og kunne slå "camp" sammen og kjøre i kolone etc..

Veldig bra om du får med flere å fra ditt området. Hyggelig at medlemme også viser litt interresse osv..

mvh ivrig vag fan og gleder meg til sommerhjula skal på;);)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synd jeg ikke fikk kommet heller, men var på hytta og jobbet. Så det ble sent før jeg kom hjem søndag :cool:

Men neste gang skal også jeg komme,slik at jeg også blir med i lokallaget...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synd jeg ikke fikk kommet heller, men var på hytta og jobbet. Så det ble sent før jeg kom hjem søndag :cool:

Men neste gang skal også jeg komme,slik at jeg også blir med i lokallaget...

Dèt è B`ærrè l`ækkèrt ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dèt è B`ærrè l`ækkèrt ;)

Men nå er det 14 dager til neste treff, ikke sant?

Da er jeg der :cool:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare hyggelig med nye..:) Du må prøve å dra med flere nedover ja;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Neste gang så tror jeg at jeg kommer også.. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.