#1 Skrevet Januar 5, 2010 Hei! Noen som har erfaring med montering av andre framseter i 1996 vr6 med svart skinn? vurde skite fordi jeg ikke tykker de er så god site komfort i dem,spesielt ved lang kjøring.noen som har prøvd me nyre passat seter,s4,s6 eller noe annet?Ønsker gjerne bilder viss noen har.Er innstilt på måtte bygge om stol understell,men ønsker stoler med bedre sitekomfort og gjerne litt sporty look... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 5, 2010 kjøp deg heller noen könig K6000 seter. Håkon Sandberg tar inn disse til landet nå. Ufattelig digge stoler. Tror faktisk Jon-Christian Aardal skal selge noen brukte og. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 5, 2010 Takk for tipset.jeg er rimleg ny her på forumet og ikke den beste på hidden.Så hvor fin jeg mer info om de stolene?Har du prøvd de stolene?Er berre lekker den passat"en din da.Hva tykker du om orginal stolene i desse bilene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 5, 2010 Golf 3 fram seter bolter rett inn. God komfort i gti edition setene, recaro fra gti og vr6/colour consept osv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 5, 2010 bruk søk funksjonen. gå på avansert søk og søk opp brukernavnet til personen. så kan du finne alle tråder denne personen har startet. evt sende en pm til denne personen. Jeg syns setene i min fungerer helt greit. men så er det også highland edition med litt ekstra sidestøtte ikke akkurat noen bøttestoler men de fungerer fint til mitt bruk. Har også et sett med slike könig stoler som jeg nevnte som jeg skal ha i golfen min. så ja jeg vet hvordan setene er. Det er samme design på de som i R32 stolene. så det burde si sitt Lykke til. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 6, 2010 Takk for info"en.Var nice de stolene.Spør"s om ikke de må bli et par av dem. Hvor kan jeg få kjøpt understell til slike stoler? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...