#1 Skrevet Januar 6, 2010 God nytt år Joakim Saltveit har jo flyttet til Oslo så vi må finne nytt møte lokal for mnd møtene, og skulle hatt noen nye i styret. Jeg får ikke mulighet til noe møte denne uken. Fridtjov 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 14, 2010 God nytt år Joakim Saltveit har jo flyttet til Oslo så vi må finne nytt møte lokal for mnd møtene, og skulle hatt noen nye i styret. Jeg får ikke mulighet til noe møte denne uken. Fridtjov Lite respons her.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 14, 2010 ser detta. blir ingen møter på meg før etter 15 februar. må jobba litt og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 14, 2010 Sluttinnspurt på husbygging - så blir ikke noe med meg de neste gangene heller. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 15, 2010 Lite å bidra med når det gjelder plass osv, men prøver å møte dersom noen vet om et sted som passer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 16, 2010 Er folk enda i vinter modus enda? begynne folk å bli klar for noe bilprat 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 17, 2010 Jeg er nå klar Har du/noen funnet plass eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 17, 2010 Må vel vel bli mcdonals eller noe, reiser offshore neste uke så må bli en gang i mars. Men skulle også hatt noen flere i syret :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 18, 2010 har mulighet til å komma på møte så lenge det blir dei før 13mars 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 20, 2010 Alt e i vintermodus fremdeles, ligge jo godt me snø ront på haugalandet ennå. Subaruen har vintersko, Audien mangle EU-godkjenning (og står på 50/50 vinter og sommerdekk) og Golfen ska IKKJE ut av garasjen før vinteren e vekke. Men eg kan godt prata bil, ta me meg LT'en då for å kjøra rett merke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 4, 2010 Blir det noe i mars? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 5, 2010 Jeg er offshore så må bli møte i midten av mars eventuelt start av april. Kommer tilbake med mer info når jeg er kommet hjem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 22, 2010 PRØVER PÅ ET MØTE ETTER PÅSKE Onsdag 7 April. Då er vel mange klar med sommer dekk:) Kommer tilbake med aktuel møteplass, men må vel bli macdonels eller noe sånn. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 22, 2010 sommardekkå e allerede på. er vekke på jobb den dagen men får komma i mai då 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...