#126 Skrevet September 28, 2010 (endret) Pris på alt dette da? Hentet. Demperne koster 478,80,- nye (stk), så jeg kan gi deg begge for 200,- Viskeroverføringa har jeg også satt 200,- for! Altså, 400,- ferdig levert! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#127 Skrevet Oktober 6, 2010 Har du vindushever mekanismen med vaiere og skinner til førerdøra? Evt. pris? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#128 Skrevet Oktober 6, 2010 Har du vindushever mekanismen med vaiere og skinner til førerdøra? Evt. pris? Har desverre ikke det! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#129 Skrevet November 2, 2010 Flere bilder: Hei! Tar den treramma di jeg. Hva annet har du av treinteriøret ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#130 Skrevet November 2, 2010 Hei! Tar den treramma di jeg. Hva annet har du av treinteriøret ? Har vell så å si alt bortsett fra askebegeret bak. Hva mere trenger du : ) ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#131 Skrevet November 3, 2010 Vel, skulle gjerne hatt askebegeret bak da. Hvor mye skal du ha for alt da? Interessert i ramma, listene til flakseholder, forran(en kort og en lang.), og bak. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#132 Skrevet November 3, 2010 Vel, skulle gjerne hatt askebegeret bak da. Hvor mye skal du ha for alt da? Interessert i ramma, listene til flakseholder, forran(en kort og en lang.), og bak. Skal se hva jeg har av treinteriør, så sender jeg alt jeg har! 400,- + frakt for alt? Så sender jeg med plastikk rundt gear, og alt jeg har av interiør/tre! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#133 Skrevet November 4, 2010 Jeg trenger egentlig ikke så mye annet enn ramma og listene på flaskeholderen fremme... 150,- + frakt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#134 Skrevet November 4, 2010 Jeg trenger egentlig ikke så mye annet enn ramma og listene på flaskeholderen fremme... 150,- + frakt? Lista på flaskeholderen tror jeg var defekt, ene klipset var knekt desverre.. men 150+ frakt på ramma er helt ok : ) Adresse og slikt på PM, så sender jeg i morgen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#135 Skrevet November 4, 2010 Det er den lille lista på flakseholderen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#136 Skrevet November 5, 2010 Det er den lille lista på flakseholderen... Jeg vet, men den var det desverre skade på.. Så da har jeg bare ramma å selge deg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#137 Skrevet November 7, 2010 Da tar jeg ramma. 200,- inkl frakt da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#138 Skrevet November 8, 2010 Da tar jeg ramma. 200,- inkl frakt da? Den er grei ja, om du forhåndsbetaler! Send meg PM med adresse og slikt du, så blir vi vell enige : ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#139 Skrevet November 16, 2010 har du høyre baklykt? "helrød" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#140 Skrevet November 17, 2010 har du høyre baklykt? "helrød" Har ikke baklykter nei.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#141 Skrevet Desember 2, 2010 Har du frontlyktene enda?;-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#142 Skrevet Desember 3, 2010 Har du frontlyktene enda?;-) Nei desverre! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#143 Skrevet Desember 21, 2010 har du speil til venstre side? treng kun glass om du har d,) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#144 Skrevet Desember 21, 2010 har du speil til venstre side? treng kun glass om du har d,) Nei, dessverre.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#145 Skrevet Januar 18, 2011 lyset som er i hanskerommet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#146 Skrevet Januar 25, 2011 (endret) lyset som er i hanskerommet? Desverre, har ingen deler for hanskerom.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#147 Skrevet Januar 27, 2011 Har du tåke/grøftelys komplett, med "grillen" rundt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#148 Skrevet Januar 27, 2011 Har du tåke/grøftelys komplett, med "grillen" rundt? Har for det meste kun de delene som står oppført på listen (Side 1.) Så nei desverre... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#149 Skrevet Februar 22, 2011 Bump! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#150 Skrevet Mars 3, 2011 Bump. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...