Glow Shift målere - erfaringer?

Anbefalte innlegg

Hei!

Tenker på å kjøpe målere til min Audi A4 Avant 97 1.8T 2WD, og vil passe litt på motoren min ved å gå til innkjøp av målere.

Og har sett litt på glowshift målere. Fine, og billige men er dem gode?

Eventuelt andre anbefalinger?

Vil ha fint design, korrekte målinger og billig pris :evil:

Hadde Defi målere på banebilen men steike å dyrt. 2000kr minimum pr måler for å ikke minst nevne controlleren som kostet flesk. Og noe slikt gidder jeg ikke å bruke penger på igjen, så trenger noe billig og fint :)

Skader ikke med en fin startup sequence heller : rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

el bumpo :)

Noen som forresten kan legge opp noen biler av hvordan dem har målerne sine? finner ingen fine instrumenthus til målere og har kun plass til 2stk i a stolpen. Noen forslag

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil du ha billige og OK målere, så se litt på ebay :) Men du får sikkert hva du betaler for innen målere også tenker jeg :)

Her har jeg mine målere. Holderen fåes også på ebay :P

DSC00347.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var rått!

Men kan du linke til den holderen? Jeg har prøvd å søke gauge pods, pillar pods, gauge holder osv osv men finner kun en holder med plass til 1stk måler på rattstammen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpte av han her på ebay, men han har ikkenoe ute nå ser jeg..

Bare å følge med tenker jeg :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk :)

Tror jeg skal prøve med på ProSport Gauges. Har lest mye bra om dem på 200sx forumet hvertfall :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

finnes det holdere til de 3 i midten som har riller i som slipper ut luft?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk :)

Tror jeg skal prøve med på ProSport Gauges. Har lest mye bra om dem på 200sx forumet hvertfall :)

Hadde ProSport i 200sx'en min Henrik! Funka knall det :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har bestilt meg Prosport Amber/Red/White serien med ladetrykksmåler og oljetrykksmåler. Tror jeg skal ha en bredbandslambda og egt etterhvert. Vanntemp har jeg jo fra før så det trenger jeg ikke ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Der ja :) Tror jeg har sett den når jeg tenker meg godt om ;) psi er ikke noe moro nei :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Der ja :) Tror jeg har sett den når jeg tenker meg godt om ;) psi er ikke noe moro nei :(

Vet, men er jo bare å bytte måleren da :) Evnt. finne bare holderen på eBay elns :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.