#1 Skrevet Januar 6, 2010 Lurer på om det er noen som vet eller kan hjelpe meg og få endra innpress på noen felger jeg har liggende? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 6, 2010 Høyere innpress må du dreie av gods på felgen for å få, og for å få lavere må du space. Eller er det skrudde felger? Isåfall kan du endre ytterring og innerring (sistnevnte om det er 3-delte). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 6, 2010 Jeg kan endre innpress for deg, da til høyere innpress selvfølgelig. Men det er veldig begrenset hvor mye det er å ta av på anleggsflaten på de fleste felger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 6, 2010 Høyere innpress må du dreie av gods på felgen for å få, og for å få lavere må du space. Eller er det skrudde felger? Isåfall kan du endre ytterring og innerring (sistnevnte om det er 3-delte). Glemte og skrive at jeg skal ha høyere innpress. Er nok ikke noen skrudde felger gitt:) Jeg kan endre innpress for deg, da til høyere innpress selvfølgelig. Men det er veldig begrenset hvor mye det er å ta av på anleggsflaten på de fleste felger. Mye tar du for 4 felger? Kan svare på pm:) Når jeg måler fra innerst på konen og inn er det ca 13mm. men skal ta en mer nøyaktig mål. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 6, 2010 13mm i bunn av konet så har du masse å gå på tore øimoen har 1.2mm i bunn på sine bbs rs! Mine havner på ca 5mm i bunn av konet.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...