Anbefalte innlegg

Lurer på om det er noen som vet eller kan hjelpe meg og få endra innpress på noen felger jeg har liggende?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høyere innpress må du dreie av gods på felgen for å få, og for å få lavere må du space.

Eller er det skrudde felger? Isåfall kan du endre ytterring og innerring (sistnevnte om det er 3-delte).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan endre innpress for deg, da til høyere innpress selvfølgelig. Men det er veldig begrenset hvor mye det er å ta av på anleggsflaten på de fleste felger.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høyere innpress må du dreie av gods på felgen for å få, og for å få lavere må du space.

Eller er det skrudde felger? Isåfall kan du endre ytterring og innerring (sistnevnte om det er 3-delte).

Glemte og skrive at jeg skal ha høyere innpress. Er nok ikke noen skrudde felger gitt:)

Jeg kan endre innpress for deg, da til høyere innpress selvfølgelig. Men det er veldig begrenset hvor mye det er å ta av på anleggsflaten på de fleste felger.

Mye tar du for 4 felger? Kan svare på pm:)

Når jeg måler fra innerst på konen og inn er det ca 13mm. men skal ta en mer nøyaktig mål.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

13mm i bunn av konet så har du masse å gå på :) tore øimoen har 1.2mm i bunn på sine bbs rs!

Mine havner på ca 5mm i bunn av konet..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.