Problem med sperre på audi 80

Anbefalte innlegg

Hei :)

Har et problem med sperra på min audi 80 quattro, er 87 modell. Sperra kobler ikke inn, hva kan være galt? har skjekka at selve hendelen under går inn og ut når man trykker på knappen, men den er ennå ikke på. grønne lyset kommer på når jeg trykker på knappen også, har klipt ledninga slik at den er inne hele tiden. Lyset på sperre-knappen kan plutselig slutte å lyse når jeg sladder med bilen, forså å komme på igjen etterpå. lurer på om den ikke aktiveres inne i diffen, kan det hjelpe å skifte olje på diffen? har sett under at det er litt svetting under diffen, fra ei tetning.

Mvh

Christian

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel like ekstreme temperaturer der ute i svolvær som det er her for tiden vil jeg tro :-s å det kan skape problemer med sperra. et oljeskift kan være løsningen!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel like ekstreme temperaturer der ute i svolvær som det er her for tiden vil jeg tro :-s å det kan skape problemer med sperra. et oljeskift kan være løsningen!

Joda er ganske kaldt :) skal prøve å skifte olje på diffen, får håpe det hjelper :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.