#1 Skrevet Januar 6, 2010 hei skiftet bremse klosser bak på min audi qattro 1,9 tdi i dag alt gikk helt fint og smerte fritt ...men da eg skulle teste hånd brekket så funker det veldig dårlig.før eg skiftet klosser så fikk eg det bare opp max4 hakk men nå kan eg nesten dra det bak i bak sete før det virker....er det noen måte og fikse dette på blei veldig frustrert når det blei sånn ,,, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 6, 2010 Klossenne er ikke i riktig posisjon ennå. (ligger for langt unna skivene) Bare bruk håndbrekket På/Av noen ganger så vil calipperene justere seg inn til riktig posisjon. Hvis dette ikke hjelper så må du justere/stramme wieren til håndbrekket. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 7, 2010 ja skal prøve det men synts bare det er så rart siden hånd brekket var så stramt og fint når det bare var stålet igjen av klossene så skulle jo tro det blei enda bedre når det kom ny klosser på liksom;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...