#1 Skrevet Januar 6, 2010 Har funnet noen momo fxl black 8x17ET42 som jeg tror ville kled vr"6 min.har justerbart senkesett så de går ikke sånn,som jeg har forstått de?Får jeg plass til desse felgene viss jeg skifter til senkefjører 60/40? Noen andre felg forslag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 6, 2010 se i signaturen min.. synes det var pene felger til Golf 3.. Dimensjon 7x17 215/40 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 6, 2010 sett på 8mm spacer forran så går du fint klar Et35 går på håret! Selv hatt 8x17 ET35 på bilen.. Dekk ville jeg hatt 195/40 hvis du skal ungå å subbe og kunne gå lavt.. helt i bunn og 205/40 som jeg hadde gjorde at jeg subbet.. Selv med lett valsing.. Se tråden min i signatur for bilder.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 6, 2010 Takk.Ja,var fine de Bm cobra felgene du har på den.Mye å velge i og vanskeleg å bestemme sei... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 6, 2010 uten tvil audi tt seks eikede felger eller det perfekte valget,tt parabol..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 6, 2010 sett på 8mm spacer forran så går du fint klar Et35 går på håret! Selv hatt 8x17 ET35 på bilen.. Dekk ville jeg hatt 195/40 hvis du skal ungå å subbe og kunne gå lavt.. helt i bunn og 205/40 som jeg hadde gjorde at jeg subbet.. Selv med lett valsing.. Se tråden min i signatur for bilder.. Får en ikke litt kort levetid på hjulagera med å bruke 8mm spacere da?Er de like god plass ut mot skjermkant siden de er snakk om en golf og en passat her? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 6, 2010 om felgen er 8x17 et 34 orginalt eller om du har 8x17 et42 og bruker 8mm spacer så blir det akkurat det samme.. kjenner ikke til passat, men regner med plassen er bedre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...