Anbefalte innlegg

driver å skal montere denne ventilen nå Arve, men kommer jo F ikke til nedi der, Batteriet jeg har er visstnok større enn orginalt og kan bare flyttes ca 1,5 cm. tenkte å ta ut batteriet, emn det er ikke lett ser det ut til, må vel demontere plasten under viskerne, men det sitter jo som støpt: bh : makan til driit.:o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg fikk ikke flyttet det så veldig mye med jeg heller. jeg flyttet det så mye jeg klarte også tok jeg en veldig skarp kniv og kuttet slangen. (nb: du skal kutte den som er nærmest batteriet)

hehe, hadde du ikke bodd så langt unna kunne vi ha tatt det sammen. ;) da blir det 20 tommeltotter nedi der...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg fikk ikke flyttet det så veldig mye med jeg heller. jeg flyttet det så mye jeg klarte også tok jeg en veldig skarp kniv og kuttet slangen. (nb: du skal kutte den som er nærmest batteriet)

hehe, hadde du ikke bodd så langt unna kunne vi ha tatt det sammen. ;) da blir det 20 tommeltotter nedi der...

Fikk tatt ut batteriet nå. med rå makt.....om det var lurt.. nja, fikk iallefall montert ventilen. Men nå må jeg på møller og bestille ny plast under vinduet, det med hull for vindusviskere.: bh : men men.. dette er noe av det mest trelete jeg har montert som jeg kan huske. hadde nok nesten blitt billigere å få noen på verksted til å montere det, koster sikkert 1000kr den plasten...: eek ::o

Edit: Plasten kostet bar 264kr :) Ny plast kommer på Onsdag:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bumper denne litt.. Skal sette på min så fort helsa er bra igjen.. Men hvor mye kjølevæske/vann rommer AVF? Og Hvor tapper man systemet for å få byttet til ny?

Og har handlet blåtind longlife kjølevæske..

Står dette på den: Møter kravene til audi/vw/seat/skoda TL 774-D og TL 774-F

Kan den blandes med G12(hvis jeg ikke skulle få ut alt av den gamle)?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

Jeg har defa motorvarmer på min passat. Jeg fikk ikke med den ventilen. Fåes den kjøpt utenom? Synes det tar lang tid for varmen kommer skikkelig etter at jeg har bynt å kjørt når d er -11 ute. å da har den stått i 3 timer å varmet på morgenen

Noen som har bilder av den ventilen? Hvilken vei sperrer den? Mot motor eller inn mot kupe?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

Jeg har defa motorvarmer på min passat. Jeg fikk ikke med den ventilen. Fåes den kjøpt utenom? Synes det tar lang tid for varmen kommer skikkelig etter at jeg har bynt å kjørt når d er -11 ute. å da har den stått i 3 timer å varmet på morgenen

Noen som har bilder av den ventilen? Hvilken vei sperrer den? Mot motor eller inn mot kupe?

På min Passat er det også motorvarmer (Defa), og jeg har da ikke sett noen slik ventil...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

denne ventilen sitter ved siden av batteriet oppi i batterikassa. der går det 2 vannkabler inn i kupeen. ene slangen er for vann inn og den andre for vann ut.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bumper denne litt.. Skal sette på min så fort helsa er bra igjen.. Men hvor mye kjølevæske/vann rommer AVF? Og Hvor tapper man systemet for å få byttet til ny?

Og har handlet blåtind longlife kjølevæske..

Står dette på den: Møter kravene til audi/vw/seat/skoda TL 774-D og TL 774-F

Kan den blandes med G12(hvis jeg ikke skulle få ut alt av den gamle)?

Ingen som vet dette da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.