Motorvarmer til Audi B5, 1,9tdi (eller er det olje/vannvarmer)?

Anbefalte innlegg

Har funnet ut at Audi`n ikke liker temp under -26,5 grader. Får man motorvarmer til blokka eller er det slik olje- eller vannvarmer som gjelder på denne bilen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjølevannsvarmer på disse motorene visst jeg ikke husker feil

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Funker det godt nok for "ekstremkulde" som 26 blå?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg veit ikke. jeg skal montere dette på min i dag. så det venter å se i morgen tidlig om hvordan bilen er.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du får komme med en rapport i morgen! Kjipt med bil som ikke starter...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det funker.... Har det på Golfen og Caddy'n. Den står på ca 2-3 timer om morran før jeg skal dra.. Den varmer jo olja og vannet så olja ikke er så seig som sirup når du starter. Samtidig så slipper du å stå å gløde i 3 dager. Glødelampa mi lyser maks 2 sekunder om morran og motoren maler som en katt. Ikke noe hinnsides kald dieselkakling.. Så ja, det funker.. Får vondt i sjela når jeg en sjelden gang må starte den uten varmern etter den har stått ei natt/dag..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På min passat 1.9 tdi ble det montert oljevarmer..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har bestilt på Møller, det var utsolgt over alt..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du får komme med en rapport i morgen! Kjipt med bil som ikke starter...

yupp, gir deg en tilbakemelding jeg. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

da er oppdateringen at dette funker helt konge. bilen glødet som på en varm sommerdag og dette i -27 grader. inni var det vel det man kaller stue varmt med ca 22 grader. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flott! Har du kupeevarmer også eller var det bare det varme vannet som gav rask temp inne i bilen? Regner med monteringen gikk som en lek?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flott! Har du kupeevarmer også eller var det bare det varme vannet som gav rask temp inne i bilen? Regner med monteringen gikk som en lek?

har full pakke jeg. med kupevarmer osv. har vel ikke akkurat en lek å montere men gikk på ca 3 timer.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

men er forskjell på motorkodene.. enkelte tdi har ikke slangevarmer, kun motor element..

hva slags motorkode har du Endre?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har vel AJM, 1,9 tdi PD.. Så jeg skal ha slangevarmer, tror det er den defa 707. Blir bare det på meg, dropper kupevarmer..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.