HJELP!!! LILLEHAMMER: Trenger en bil med batteri for å hjelpe meg å få start

Anbefalte innlegg

DET LØSTE SEG! :)

Jeg er strømtom ¨på bilen min i lillehammer og trenger noen til å hjelpe meg å få start. Har startkabler, men ingen til å hjelpe meg. Noen som kunne tatt seg en tur for å gi meg en "boost"? :tilber::o

Ring meg gjerne på 97066349. Bilen står i Lillehammer sentrum, pent parkert med nesen utover og startkablene klare..: gråter :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skjønner godt dette er lite trivelig der oppe nå, ringer de jeg kjenenr i lillehammer og spør jeg! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skjønner godt dette er lite trivelig der oppe nå, ringer de jeg kjenenr i lillehammer og spør jeg! :)

Supert! Hadde vært knall om du visste om noen!: rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er folk så lite hjelpsomme på lillehammer at det ikke går an å spørre en tilfeldig forbipasserende?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke fått noe napp enda desverre:(

men som Tor sier bør jo folk selv i Lillehammer hjelpe til om du "huker tak i de"?`:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ska ikke være lett, hørt det er kaldt der du er no;)

menne, ingen venner eller naboer å spørre? Eller orker ikke folk gå ut av bilen for å hjelpe i denne kulda?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle gjerne ha gitt deg en hånd, men bilen min står hjemme i garasjen med tomt batteri: rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

akkurat kommet hjem fra lillehammer nå je...dumt je ikke såg denne tråden før je dro opp dit da...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ordna seg, fikk til slutt stoppa ei hyggelig jente som hjalp til. Bilen sto inne på et gårdstun og var ikke så lett å få noen til å hjelpe men det ordna seg! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg så ikke denne tråden før nå. Bra det ordna seg! Det er rimelig kaldt her nå, og du er ikke den eneste som stod strømtom idag tidlig..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.