Justerbart til Audi 90 2.2E

Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Er det noen her som har erfaring med justerbart senkesett (høyde og trykk) på Audi 90 2.2E fra -85? Jeg vurderer å skaffe det til min etterhvert.. Har egentlig lyst på KW Inox Line, men tror ikke de har til den bilen.. Vil gjerne ha et som er av samme kvalitet..

Noen tips??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som har tips???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det egentlig noen som leverer justerbart til Typ 81/85 karosseriet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, KW leverer vel til typ81/85, men da må du sende fjærbein til tyskland for modding.

 

Ellers vet jeg ikke om noen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Se der,ja!! Som jeg skreiv i en annen tråd her, så sendte jeg mail til NBS, og fikk negativt svar:(. Har du peiling på hva dette vil komme på evt.?? Jeg er egentlig villig til å gjøre hva som helst for å få justerbart.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, dessverre. Har bare hørt andre forklare det. :) Aldri gjort det selv..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for tipset, Knut Arne! Da får jeg sjekke litt nærmere...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Amerikanske 2bennett.com har høydejusterbare coil-overs til Type 81/85, både FWD og quattro. Jeg har selvsagt ingen erfaring med dette settet selv, men etter hva jeg har hørt fra folk på Amerikanske forum, så skal dette ha topp kvalitet. Den største ulempen er at det (selvfølgelig) ikke finnes noen TÜV-godkjenning.

 

http://www.2bennett.com/body_4000suspension.html

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, vet om det der, men så var det godkjenninga, da.......Greit å ha papirene i orden også..

Men uansett, takk for tipset! Jeg får sjekke opp litt ting og tang;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.