Anbefalte innlegg

Som tittelen sier, jeg lurer på om noen her, elller kjenner noen som kan utførre noen lette lakkskader på min bil. "Kjøpesenter" - skade på kanten på bakdør. Og rust under dørlistene. : gråter :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hør med Skadevekk. De er stort sett rimeligere enn de fleste, da de kun reparerer området som er skadet.

Ring 4040 4000

Hils fra meg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg avtale med de neste torsdag, men de kunne ikke ta under dørene/ dørlistene. Siden det for kunne bli mer jobb enn beregnet.

Ser den, men da trenger jeg fortsatt "hjelp" til å slipe og lakkere dørene. Har kjøpt lakk og klarlakk, slipekopper ala "negerkuse". Drill og børster har jeg også. :)

Trenger bare et varmt sted å stå eller noen som ser seg villig til å utføre, mot betaling selvfølgelig.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilken pris fikk du da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

800 her og 800 der. Er et par "parkeringshus" skader på hver av dørene bak. Et par grove steinsprutskader på panser. Litt slitasje på støtfanger foran.

Skal levere bilen på torsdag morgen, regner med det blir et par lapper for flikkingen. Gir deg tilbakemelding på pris og resultat!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle hatt fikset slikt selv! ta gjerne bilder av resultatet :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pris 2.500,-

Forsovidt greit nok...

20012010104.jpg

21012010117.jpg

20012010106.jpg

21012010111.jpg

20012010109.jpg

21012010113.jpg

Under her var det 2 små bulker etter andre dører. Disse er nå borte.

21012010114.jpg

De brukte vel ca 4 timer, noe som burde kunne sies å være rimelig.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.