#1 Skrevet Januar 7, 2010 Som tittelen sier, jeg lurer på om noen her, elller kjenner noen som kan utførre noen lette lakkskader på min bil. "Kjøpesenter" - skade på kanten på bakdør. Og rust under dørlistene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 7, 2010 Hør med Skadevekk. De er stort sett rimeligere enn de fleste, da de kun reparerer området som er skadet. Ring 4040 4000 Hils fra meg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 11, 2010 Da har jeg avtale med de neste torsdag, men de kunne ikke ta under dørene/ dørlistene. Siden det for kunne bli mer jobb enn beregnet. Ser den, men da trenger jeg fortsatt "hjelp" til å slipe og lakkere dørene. Har kjøpt lakk og klarlakk, slipekopper ala "negerkuse". Drill og børster har jeg også. Trenger bare et varmt sted å stå eller noen som ser seg villig til å utføre, mot betaling selvfølgelig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 11, 2010 Hvilken pris fikk du da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 18, 2010 800 her og 800 der. Er et par "parkeringshus" skader på hver av dørene bak. Et par grove steinsprutskader på panser. Litt slitasje på støtfanger foran. Skal levere bilen på torsdag morgen, regner med det blir et par lapper for flikkingen. Gir deg tilbakemelding på pris og resultat! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 18, 2010 Skulle hatt fikset slikt selv! ta gjerne bilder av resultatet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 21, 2010 Pris 2.500,- Forsovidt greit nok... Under her var det 2 små bulker etter andre dører. Disse er nå borte. De brukte vel ca 4 timer, noe som burde kunne sies å være rimelig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...