#1 Skrevet Januar 7, 2010 holder på å skifte en termostat på en corrado g60. men finner pokkern med ikkje hølet der den skal skrues inn..må jeg rett å slett ut med g-lader og brakett for å få skifta driten.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 8, 2010 hjelp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 9, 2010 hjelp Nå er det ikke ofte jeg er bort G60 motor, men er det ikke bare å ta skru ned servopumpa så kommer du til den som på de andre 1.8/2.0 motorene? Husker ikke hvordan det ser ut mtp den braketten til G-laderen men. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 9, 2010 Termostaten sitter nok i bunn av vannpumpa. Jeg er heller ikke kjent med G60-motoren men regner med blokk osv er ganske likt som andre vw-motorer. Sitter et plastdeksel med vannuttak på undersiden av vannpumpa. Festet med 2 bolter. Termostat sitter innenfor der. Er greit å få bilen litt opp i fronten og ta det fra undersiden.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...