#1 Skrevet Januar 7, 2010 Godt nyttår alle sammen. Ønsker å minne folket på at det er tid for lokallagstreff igjen 12. januar. Gradestokken kommer sikkert til å krype godt under 0 denne dagen også, men varm kaffe gjør vel underverk. Jeg skal prøve å stille, men det er ikke sikkert jeg har fått bilen min ennå (forsinka julepresang til meg selv)... Om jeg har fått den stiller jeg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 8, 2010 Godt nyttår alle sammen. Ønsker å minne folket på at det er tid for lokallagstreff igjen 12. januar. Gradestokken kommer sikkert til å krype godt under 0 denne dagen også, men varm kaffe gjør vel underverk. Jeg skal prøve å stille, men det er ikke sikkert jeg har fått bilen min ennå (forsinka julepresang til meg selv)... Om jeg har fått den stiller jeg... Hva har du handlet nå da? Regner med det er noe med quattro. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 8, 2010 Hva har du handlet nå da? Regner med det er noe med quattro. Nope... Noe med diesel... Quattro får komme senere... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 8, 2010 For kaldt for min del. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 9, 2010 I'm in! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 10, 2010 foreslår vi tar oss tur til nye Strippeklubben 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 10, 2010 Skulle fått ordnet noen klubbrabatter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 11, 2010 foreslår vi tar oss tur til nye Strippeklubben Den e grei:) Nye møteplassen vår ifra nå av:) Hehe Men jeg stiller jeg:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 12, 2010 Mr Raa - tar du med VAG COM? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 12, 2010 Den er grei 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 12, 2010 "Nyebilen" er til behandling på verksted. Måtte ha ny registerreim før jeg får den. Satser på å få den ut på torsdag. Hadde ikke noe å kjøre med i dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 12, 2010 Oppmøte var vell så som så i dag, men forståelig nok siden det var forbaska kaldt. Kebaben smakte nå uansett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Januar 12, 2010 Jeg var ikke hjemme ifra jobb før rett over kl 21, uventet overtid kan man si:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Januar 12, 2010 Oppmøte var vell så som så i dag, men forståelig nok siden det var forbaska kaldt. Kebaben smakte nå uansett. Uten meg, dårlig gjort. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Januar 12, 2010 Uten meg, dårlig gjort. x2.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Januar 13, 2010 Uten meg, dårlig gjort. x2.. Hehe, bare å stille det gutter, så blir det kebab. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...