mystisk hendelse : Senter elektrode på pluggen løsnet

Anbefalte innlegg

: eek : Snodig happening på en kompis sin S4 2,2.

Hele senter elektrode er rett og slett borte. Samt at hele porselen delen er løsnet fra gjengepartiet.

Det som er ekstra snodig er at dette skjedde for noen mnd siden også. Ble da kjøpt nye plugger (orginal), og det var en av dem som løsnet nu. Motor er ikke trimmet eller chippet.

Dette har jeg aldri hørt om før!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opplevde det samme en gang på en Opel Astra eg hadde for noen år siden, hele elektrode delen i midten forsvant!! Var jo sikker på det var coil, kabel el fordeler som var feilen for man forventer ikkje akkurat at det skal skje med en tennplugg!!:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette har jeg vært borti på en moped og, alt var borte i midten. Pussig nok ingen skader i sylinder, og motoren gikk som den skulle den. Ble bare tilfeldig oppdaget ved en trang for nysgjerrighet på tingenes tilstand. Den fungerte lenge etterpå og den pluggen, til man fikk prioritert å kjøpe en ny ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her har det nok oppstått noe små-skader. Hører den lekker litt på etpar ventiler. Så må nok av med toppen etterhvert.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vært borti tilsvarende på en YZ450-F (yamaha firetakts cross) tidligere. Der gjorde saken også litt skade. Hender det skjer ting, dessverre.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.