#1 Skrevet Januar 8, 2010 (endret) Min pålitlege s2 ville ikkje starte idag, var fruen som skulle bruke bilen og den startet gjekk i 20-30 sekund sier ho og deretter døde den, eg har ladet batteri og prøvd litt i kveld og den tenner innimellom men vil ikkje starte og plutseleg butter den imot når eg kinner. Kjører jo med sm4 og det som slår meg er jo at den har jo aldri blitt mappet i slikt kaldt vær som det vi har no, men burde den ikkje startet med litt gass på ? startet jo greit på 5 blå no er det vell rundt 15 blå. Bensin pumpa går,skal sjekke att den leverer også (i morra )og coilene er rundt 1år gamle, eg har beholdt alt av ledningsnett originalt. Tar imot tips med takk mvh Benjamin 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 11, 2010 Min butter og i mot på startern hvis jeg filer ei lita stund.. Ved -15 grader, går min AAN på 10:1 AFR på 98bf, rett etter start, mulig du får for lite bensin.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 16, 2011 Berre for å fullføre tråden så var veivhus frossent og sure plugger , så litt rensing av plugger og filter/rør til ventilasjonen og alt var ok. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...