#1 Skrevet Januar 8, 2010 Skal muligens montere en motorvarmer på den gitte bilen, men lurer på om noen har gjort det før. Er det et helvette? Er det en sånn som skal erstatte frostpluggen eller er det en klump som skal på bunnpanna? Vist det er masse knoting og arbeid så vurderer jeg slangevarmer.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 9, 2010 Her har du oversikt over type element til de forskjellige motorene + monteringsanvisning om du trykker på nummeret som stemmer med bilen din. http://www.defa.com/finn_dok_h.php3?merke=VOLKSWAGEN&modell=GOLF&type=2&lang=3&ndid= Ser ut som det er et type element som bare skal ligge inntil blokka på baksiden. og holdes fast av en brakett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 9, 2010 (endret) Regner nok med du kan velge; blokkvarmer, slangevarmer eller sånn som festes/limes på bunnpanna. Blokkvarmer er det beste (!!). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 9, 2010 Takk for link Tor! Har monterte en del varmere før men lurte på om det var knotete på denne siden den skal monteres mellom motor og torpedovegg ja!.. Men ser ut som det er av typen, kladd som skal monteres på blokka så da tror jeg ikke det skal være så ille! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 9, 2010 Takk for link Tor!Har monterte en del varmere før men lurte på om det var knotete på denne siden den skal monteres mellom motor og torpedovegg ja!.. Men ser ut som det er av typen, kladd som skal monteres på blokka så da tror jeg ikke det skal være så ille! Hvis det er den klumpen som skal monteres på blokka så er den ganske lettvindt, så lenge det er plass til henda dine der. kline den inn med guffa som følger med, legge den på plass å skru på medfølgende brakett;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...