Plugger til lett trimmet 2.2 20V?

Anbefalte innlegg

Har søkt litt på forumet, og funnet mange forskjellige meninger om plugger til disse motorene...

Husker ikke i farten betegnelsen på de som står i nå, men de var nedsotet og klissvåte.

Konkluderer jeg rett med Bosch FR5DP???

Samtidig, er det noen med en plugghylse/ledning til overs?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis det er 2,2 Turbo du tenker på (AAN, ABY, ADU, 3B) så er det Bosch F5DP0R du skal ha, trimmet eller ei. Så å si eneste pluggene som funker optimalt på disse motorene. Synd jeg akkurat solgte de siste 8 av de 100 jeg hadde liggende.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

2.2 turbo ja, med oppsett til 340/350 hk.

Vanskelig nok å tenne foruten dette problemet nå med 25 minus : bh :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig med gutta her, har en S2 3B med 340 RS2 oppsett og bruker de pluggene, virker fint. Sota og våte plugger, da har du et annet problem i tillegg muligens.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Beste plass og kjøpe desse da?

autohaus AZ skal jo ha like mye i porto som de koster

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Beste plass og kjøpe desse da?

autohaus AZ skal jo ha like mye i porto som de koster

034EFI tar en 70-75kr stk for disse, kjøper man mange nok så merker en ikke noe til frakten, moms slipper man unna og;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja har sett der.. 13usd er vell en 75kr idag ja.. får ta det når jeg bestiller andre ting derifra..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.