Pris ledningsnett passat 16v 93mod

Anbefalte innlegg

Da ledningsnettet i motorrommet på passaten er så sprøtt VURDERER jeg å få tak i nytt. noen som vet hva dette evnt. ca koster på møller? evnt. noen som har ett brukbart liggende? altså 93mod passat 2l, 16v, 9a motor.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ledningsnett på møller er bare å glemme. Koster 5- 10.000kr. men ring dit og hør;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tjaaa.. er dette og oppdrive lengre da? DYRT er vel stikkordet om det er

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Står ikke som utgått i ETKA iallefall :)

koster en 6-700euro i tyskland pr del :) består av 2 deler

så er ikke direkte gratis

9awiring.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

dette såg jeg på den lokale huggeriet sist jeg var der , ca 2 mnd siden .. sto en passat 91modell gt16v der.. motor var litt demont . men såg ut som ledningnettet var der og var ok, kikket ikke så nøye . ring vazelina bilopphuggeri å spør dem.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tror jeg må ringe å høre..var det en 2l 16v? 9a motor? ja er vel kanskje lettere å hugge men er synd da det er så godt som ikke rust på den og meget god bil å kjøre. Måtte bare høre. vet det var en annen med passat vr6 som kjøpte nytt ifjor så tenkte det kunne ikke koste så mye...

Jeg skal nok alltids få ordnet der som isoleringen har sprukket. måtte bare hva nytt kostet:) med litt krympestrømpe og loddebolt blir det nok greit:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

dette såg jeg på den lokale huggeriet sist jeg var der , ca 2 mnd siden .. sto en passat 91modell gt16v der.. motor var litt demont . men såg ut som ledningnettet var der og var ok, kikket ikke så nøye . ring vazelina bilopphuggeri å spør dem.

og ringe vazelina er som å ringe en gråstein.. faen meg et møkka huggeri :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.