#1 Skrevet Januar 9, 2010 Noen som har Highline grill til touran facelift liggende? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 11, 2010 Er det den vanlige kromgrillen? Med krom inni grillen også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 12, 2010 Den grillen som er på bilde ditt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 16, 2010 Beklager sent svar.. glemte å abbonere på tråden. Er det bare å skru av grillen fra utsiden? Ergo ikke ta av frontfangere på noe vis? I så fall kunne du fått kjøpe min når jeg fikk den nye R-line grillen. Den er helt ny så å si. Forrige eier hadde kjørt borti ett eller annet så den ble byttet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 28, 2010 Jeg er kun ute etter grillen jeg (ikke hele crom platen bak skiltet) , på min -05 så er den kun festet med 3 skruer i toppen. Håper at den er lik som på min. Da er det bare og bli enig om prisen da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 28, 2010 Da er jeg redd vi snakker om forskjellige ting her. Facelift på Touran kom vel i 07? Grillen du viser til på bildet passer ikke på din 05. Hele fangeren foran er helt forskjellig fra din. Dessverre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...