Snø kjøring med EIPtuning stage 1-Golf R32. 300WHP.

Anbefalte innlegg

Oi, så ut som det var litt mer morro i denne enn Syncroen min. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uvant å se en Golf gjøre sånt!

Tipper de folka ikke er så veldig lei seg for litt snø! Var ihvertfall en som koste seg der! : ja :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pervers rå lyd av r32`ene! Bare litt synd at det er en golf... : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fint; nå kan alle som tviler på Haldex tvile litt mindre :-)

(men de kjørte jo veldig sakte da...)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut som det er sommerdekk på R32en da, skulle greid det der med en 1.9TDI 90 hk 4motion også, på sommerdekk....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut som det er sommerdekk på R32en da, skulle greid det der med en 1.9TDI 90 hk 4motion også, på sommerdekk....

Det var ikke poenget hva du kunne ha klart da Per. Poenget var at klippet var underholding. ALLE biler med 4wd klarer jo å danse på snøen, det skjønner jo alle. Tenk, trykk og tal.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jada jada, syns det var kult å se jeg også, men ingen prestasjon akkurat ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var ikke poenget hva du kunne ha klart da Per. Poenget var at klippet var underholding. ALLE biler med 4wd klarer jo å danse på snøen, det skjønner jo alle. Tenk, trykk og tal.

Ikke min syncro, ikke sånn "snurr-på-flekken" såfall. Den trenger litt mer plass. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husker jeg gjorde sånn med min Coupe quattro typ85, kobla inn begge sperrene. Det gikk fortere og fortere rundt dess mer fart jeg fikk på hjulene!!

Snurret veldig fort rundt når jeg fikk den i tredje gir ja : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke min syncro, ikke sånn "snurr-på-flekken" såfall. Den trenger litt mer plass. :)

Det er iallefall ikke noe problem med vanlig A3 TQ, gjorde jeg senest for noen uker siden... : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

R32 er og blir en feeet bil....skulle gjerne hatt en sånn en ja.

Og da var det trist å tenke på at i nabolandet får man disse for under 250lapper...:(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er iallefall ikke noe problem med vanlig A3 TQ, gjorde jeg senest for noen uker siden... : smil :

A3-en har ikke syncro, men Haldex :-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Snurrer på på samme flekken med quattroen, klarte aldri det med S3'en. Haldex'en overfører for mye til framhjula, ser det på R32'en oxo.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med denne posten mente jeg ikke å vise hvor rå eller heftig en R32 eller 12V Turbo er.

Men ville bare at andre skulle høre hvor uffattelig grom lyd det er i dem.

Men er det noe tvil ang R32, så kan dere jo se på denne linken: "Mange har sikkert sett den før, da jeg postet den." Og for å unngå spørsmål, så er Haldex`en koblet ut her. Ingen hjulspinn, men 600+ ut på framhjula.

http://www.eiptuning.com/eip/video/R32/EIP_R32_600_HP_ISB_01.wmv

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

dette virka jo frisk nokk i alle fall.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

A3-en har ikke syncro, men Haldex :-)

Vet det!! Men gikk iallefall fint å spinne rundt sin egen akse iallefall... På snø/isdekt park.plass.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.