Løsne list på frontrute A6?

Anbefalte innlegg

Går det ann å ta av lista under frontruta (den som vindusviskerne går gjennom) på en fornuftig måte uten å ødelegge noe?

Noen som hvet hvordan jeg tar løs boksen til hjernen? Sitter en synlig skrue som jeg har tatt av men det hjelper ikke. Kan det sitte en skrue inne i boksen? Gjelder en 2002 A6. Løst:)

Lars

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som hvet hvordan jeg tar løs denne? Sitter en synlig skrue som jeg har tatt av men det hjelper ikke. Kan det sitte en skrue inne i boksen? Gjelder en 2002 A6.

Lars

Boksen som hjerna ligger i du tenker på`?

Du må i tilfelle av med lokket først og det sitter vell skruer mot vannkassa innv. i boksen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Boksen som hjerna ligger i du tenker på`?

Du må i tilfelle av med lokket først og det sitter vell skruer mot vannkassa innv. i boksen

Er vel boksen til hjernen ja, på venstre side (sjåførside). Ut å skru av lokket nå:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

for å ta av lista under vindusviskerne må du bare skru av viskerne og bare dra den av, du klikker den på plass igjen etterpå i et spor.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

for å ta av lista under vindusviskerne må du bare skru av viskerne og bare dra den av, du klikker den på plass igjen etterpå i et spor.

Takk for det, da må jeg prøve det en annen gang. Turte ikke å bare dra i den, redd for å ødlegge noe.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.