#1 Skrevet Januar 9, 2010 (endret) Noen i området rundt Mjøsa som vil hjelpe meg med å programmere noen lysfunksjoner (coming home/ leaving home) med Vag-com? Fremgangsmåte og slik har jeg, så trenger bare hjelp av en person som har Vag-com. Jeg bor selv på Lena, men jeg har ikke noe problem med å kjøre en liten bit for å få dette fikset:) Hvis det er avbetyning så er bilen en Audi A4 2004mod. Knut Håkon 41 24 31 77 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 10, 2010 visst du gidder å ta turen ned til meg så hjelper jeg deg gjerne med dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 10, 2010 Hvor i Akershus holder du til da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 10, 2010 leirsund, ca 5 min fra lillestrøm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 11, 2010 Problem fikset:) Tusen takk til Arve:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 5, 2010 Hei, kan du sende meg en link eller evntuellt en mail med bruksanvisningen til dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 6, 2010 Har sendt deg PM:) Vi brukte bare det står her. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 7, 2010 hvilken kode brukte du og hvor på vag com menyen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 24, 2010 jeg får ikke dette til å fungere. må man ha multifunksjonsratt og regnsensor for at dette skal være mulig, ledningene lå det fra før, var bare å plugge i. noen som har fått dette til? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 24, 2010 Har du F modulen? Altså bokstaven F helt til slutt i delenr på lysmodulen i bilen din? Jeg har hverken regnsensor eller multifunksjonsratt. Måtte også legge opp ledninger selv. Legger ved link til tråd http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=147374 Et lite utdrag fra tråden: I stikket til CH/LH kontakten skal der monteres ledninger i ben 4, 5, 7 og 8. Ben 4 skal føres til ben 1 på lyskontakten. (sort/blå) Ben 5 skal føres til ben 10 på lyskontakten. (brun. stel) Ben 7 skal føres til ben 24 på J515 (centralelektrik), som er bordnetstyreenhed. (det er til det 32 polede grå stik) Ben 8 skal føres til ben 17 på lyskontakten. (blå/grå) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 24, 2010 ja det regner jeg med ettersom kablene og kontakten lå der uansett og det blir lys i bryterhuset.. og at benene på kontakten er på rett plass.. men må sjekke litt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 24, 2010 Høres ut som at det er noe programmeringsfeil da kanskje. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...