#1 Skrevet Januar 20, 2005 Er dette å få tak i ? evt hvor? noen som vet ? mvh T3pp3 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 20, 2005 de jeg har er ikke helt kromme da de er mere sånn børsta stål, jeg kjøpte de på mekonomen, ikke veldig dyre fungere bra , har dessverre ikke bilde av dem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 20, 2005 hele armen oxo ?? skal prøve å ha chrome detaljer på utsida serru. kom plutselig på at viskerne er jo svarte... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 20, 2005 kan jo få noen til å kromme dem for deg da. kompis av meg gjorde det, og det såg bra ut. han vraka bilen 7-8 dageretter men ikke pga viskerne. vet ikke hvor han gjorde det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 20, 2005 NEI, NEI ,NEI. Dette må du ikke finne på! Chrome viskere????? Skal vel ha "kromma" spylerdyser med neon og då? Viktig å holde stylingen "i henhold" vet du 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 20, 2005 det er bare selve viskeren som er i børstet stål... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 22, 2005 kim: spylerne er skjulte så skal nook ikke d. men når d meste som er rundt på bilen skal være chrome, så ser d jo litt teit ut når viskerne er svarte.... eller er d jeg som bare syns d ? bråthen: ok men kan jo bare pusse ned de jeg har da, for stålet er jo ikke blankt og klar lakke dem etter på, så ikke dem ruster. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...