#1 Skrevet Januar 10, 2010 (endret) Hei! Splitter ny her på forumet. Eier av A6 2002 130hk tdi og T4 transporter. I dag er sp.målet for A6'en: Hvor sitter sikring for gløding og nummer på gløderele? Ser det sitter releer inni dashen når jeg tittet inn bak sikringstavla, regner med at det er plassert her. Hvordan kommer jeg til disse uten å måtte rive halve bilen? Virker som om det ikke ikke kommer spenning til glødepluggene. Pluggene har jeg målt og ligger jevnt på 0,8 ohm. Noen som her ideer? Og en ting til, er det noen søkefunksjon på forumet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 10, 2010 Velkommen, arild karlsen Du besøkte oss sist: I dag kl 01:05 Private meldinger: 0 uleste, Totalt 0. Rett under der dette står finner du søk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 10, 2010 Næmen har du sett a gitt. Der var søk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 11, 2010 Ingen som har vært borti dette ??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...