#1 Skrevet Januar 10, 2010 Hello Har søkt en del på nettet for å finne vekten til forskjellige Audi og VW motorer. Har ikke funnet noen god informasjon, bortsett fra noen enkelte antydninger på noen forum. Noen som vet om et nettsted der vekten til VAG motorene er listet opp? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 10, 2010 De eneste motorene jeg garantert kan si jeg vet vekten på, er første generasjons V8-motorer (3.6/4.2 V8 med fordelere i bakkant), montert i Audi V8, S4 og S6, foruten S6 Plus. I en brosjyre til Audi V8 leste jeg at disse motorene veier 215 kg kjøreklare, dvs inkludert alle aggregater og innsprøytningssystem. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 10, 2010 Motorene eg har sett mest etter er Audi 2,2t 20v, VW VR6 og Audi/VW 2.0TFSI motorene. Er de noen som har vektene på disse motorene? Takk for infoen Dag, interresant å vite tallene på dei motorene også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...