#1 Skrevet Januar 10, 2010 Hei. kom over disse på finn http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=18301718 noen som vet hvordan dette vil passe i hjulbuer foran og bak? har planer om justertbar senk etterhvert og da senke så mye som mulig uten og måtte valse. Har hørt at det er vansklig å få godkjent når det er 2 forskjellige dimmensjoner foran og bak, så er det lurt og skaffe tüv papirer før en eventuelt kjøper? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 10, 2010 Har sendt en mail til Brock ang dette så ser vi hva vi får. Tror bare det er 8,5x17 et35 og 10x17 et35 som har TUV og da må du evt ha Brock B4 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 10, 2010 Du får de ikke godkjent med det innpresset ihvertfall, men det vil se VELDIG bra ut! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 10, 2010 stemmer som Lars sier at du får ikke dette godkjent for avviket er for stort. men, du trenger sjeldent å godkjenne felger på bilen. jeg har opplevd en gang i de årene jeg har hatt biler å få mangel-lapp på felger. og da er det jo bare å bytte å vise den også skru på de andre igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 10, 2010 ja oki, takk for svar, men vist jeg da skulle ha fått mangel lapp på dem på eu'en, kan jeg da sette på vinterdekkene og få den gjennom? Er det du som selger dem Martin? ser du linker til koolart i siggen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 10, 2010 ja oki, takk for svar, men vist jeg da skulle ha fått mangel lapp på dem på eu'en, kan jeg da sette på vinterdekkene og få den gjennom? Er det du som selger dem Martin? ser du linker til koolart i siggen Jepp, bare å sette på vinterhjulene, så lenge det ikke er pigg da.. Martin er kjempeseriøs og hyggelig, null problem å kjøpe av han:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 10, 2010 Noen som vet ca mye jeg kan senke før jeg blir nødt til å valse? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 10, 2010 Noen som har bilder av Passat med 8,5x17 et13? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 10, 2010 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=71638&page=6 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 10, 2010 10" bak 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 11, 2010 Supert, hvilken dekk dimesnjon ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 14, 2010 Det så porr ut! tror nokk det blir brock felger på meg etterhvert da:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...