#1 Skrevet Januar 10, 2010 Hei, kupe vifta svikter. Motor går tregt og lager ulyd. Stopper til tider. Prøver å finne ny, men det nermeste jeg kommer er 8D1 820 021 C og den jeg har er 8D1 819 021 A. Regner me det er motor som streiker. Kan det være regulatorn som er feil ? Passat 1.6 1998 ikke A/C 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 11, 2010 Ingen som kan hjelpe meg med delenr. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 11, 2010 Får opp diverse delenummer på kupevifte til din bil, også med forskjellig utseende. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 22, 2010 Ja det finnes til ac,klima og uten noe som jeg har. ser vel slik ut http://salg.norskbildelsenter.no/Bilder/Varer/630x475/Vare_12346_2.jpg Noen som fikser dele nr. på det ? :) Takker så meget 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 24, 2010 Litt offtopic. Må man ut med hele dashbordet for å skifte vifta? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 24, 2010 Bytta kupevifta på golfen i høst, men en fra NBS. Den bråker helt jævlig, fikk en ny en, men den bråker like ille. Normal på høyt turtall, men støyende på lavere turtall. Kommer til å montere en original en til våren. Så jeg anbefaler ikke NBS sine, selv om de er billigere. På golfen trenger man ikke ta av dashen, bare hanskerommet og en deksel under.. tror jeg måtte ta ut hanskerommet i hvert fall. Store muligheter for at det er likt i passaten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 25, 2010 Bytta kupevifta på golfen i høst, men en fra NBS. Den bråker helt jævlig, fikk en ny en, men den bråker like ille. Normal på høyt turtall, men støyende på lavere turtall. Kommer til å montere en original en til våren. Så jeg anbefaler ikke NBS sine, selv om de er billigere. På golfen trenger man ikke ta av dashen, bare hanskerommet og en deksel under.. tror jeg måtte ta ut hanskerommet i hvert fall. Store muligheter for at det er likt i passaten. Er di så jævlige ? Hvilken lyd er det ? har du klima eller ac ? Takker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 1, 2010 Satt i varmeapparatvifte fra NBS, samme merke som orginal. Ikke noe problem og støyer ikke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...