Anbefalte innlegg

Noen her som har noen erfaringer med produktene til nanolotus vs nanolex?

Tenkeer da på det som har med lakk og glass og gjøre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tipper Bernhard har noe om tilføye her, etter hva jeg har forstått har han prøvd produktene fra begge

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da får jeg håpe han ser denne tråden:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg bruker Nanolotus glassforsegling, og er strålende fornøyd med den. Er for øvrig en annen tråd her inne om akkurat Nanolotus.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har i hvert ingenting annet enn bra å si om Nanolotus. De andre har jeg faktisk ikke prøvd enda.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nanolex er bedre enn Nanolotus..

Tidligere hadde jeg Nanolotus Pro på frontruten, lagt på nøyaktig som den skal. Da slet jeg med at viskerne hoppet og bråkte, samt at det ble ett hvitt slør etter viskerne så jeg så nesten ikke ut av ruten i 2 sekunder.. Jeg fikk da beskjed om å bytte viskere, noe jeg ikke gjorde da de nesten er nye.. Det hvite sløret skjønte de ikke hva er..

Nå har jeg samme viskerne, kun tørket over med papir, men Nanolex på ruten. Ikke hvitt slør og ikke viskere som hopper..

 

NanoConcept har jeg aldri vært borti, men hvor lang holdbarhet er det på det da Tord?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva er dette ment ti`l? Får man renere vinduer osv? fester seg ikke møkk på ruta osv?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Møkk fester seg ikke lett og man trenger nesten ikke å bruke viskere..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har i alle år brukt NanoConcept, kjøper direkte fra de (http://www.nanoconcept.no) er EKSTREMT fornøyd. Har selv prøvd både Nanolotus og Nanolex. Men NanoConcept holder mye lenger og jeg må ærlig innrømme at jeg synes det var "hakket" bedre enn de andre. Men heller Nanolotus enn Nanolex om du absolutt skal velge en av de 2. Vet de gutta i NanoConcept sitter på noen fine patenter..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.