#1 Skrevet Januar 10, 2010 Hvordan er den nye bensin 95? De sier den kan brukes på alle bensin biler. og alt er bra. Men noen erfaringer med denne? Kan den brukes på min Audi A4, 04 modell? Bruker bilen samme mengte drivstoff? Hvordan er den i kulden? Og er denne bedre å bruke på EU kontroll for å få mindre utslipp? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 10, 2010 Dette ble diskutert litt i denne tråden tidligere i uka: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=175964 "Folk flest" kommer ikke til å merke noen som helst forskjell på hverken forbruk, utslipp eller kaldstart, og dette kommer til å fungere helt fint på alle biler som kan kjøre på vanlig blyfri 95 i dag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 10, 2010 takk for det. Da kan jeg helt fint bruke dette på min Audi A4 Den går jo på 95. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...