#1 Skrevet Januar 11, 2010 Terje har trukket seg, hvem er da blitt ny? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 11, 2010 øøøøh Dette er vel noe vi aldri kom fram til tror jeg... Marius Giske hadde vel lyst å kan ikke huske der var noen andre så han ble vel da sjølutnevnt om ingen andre melder seg snarest! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 11, 2010 øøøøh Dette er vel noe vi aldri kom fram til tror jeg... Marius Giske hadde vel lyst å kan ikke huske der var noen andre så han ble vel da sjølutnevnt om ingen andre melder seg snarest! Kan du få han til å sende en mail til meg, så jeg får forandret dette så snart som mulig i mine hidden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 12, 2010 Her er jeg Kommer meg desverre ikke inn på mail så det blir ikke lett. Ta det over telefon? 48214411 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 12, 2010 Her er jeg Kommer meg desverre ikke inn på mail så det blir ikke lett. Ta det over telefon? 48214411 Send en pm med all din hidden:) Navn, adresse, tlf og epost. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...