#1 Skrevet Januar 11, 2010 nå må vi vel ha et nytt treff snart!? Skulle vi ha laga et forslag til en treffplan from mot fellesferien fks? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 12, 2010 Ja, det er vel på tide med et lite treff nå. Hva med å bare bestemme en dato, og se hvem som kan / kommer ? Jeg foreslår neste onsdag, 20/1, i Grimstad. Hvis noen andre har bedre forslag - kom igjen...... Mvh Terje 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 12, 2010 (endret) jeg kan komme:) hvor i grimstad blir det i så fall? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 13, 2010 jeg kan komme:) hvor i grimstad blir det i så fall? Vi pleier å treffes på kafe´en over McDonalds (ved Statoil/E18). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 18, 2010 nå må vi vel ha et nytt treff snart!? Skulle vi ha laga et forslag til en treffplan from mot fellesferien fks? Dårlig respons her...... Uansett så tar jeg en tur til Grimstad på onsdag. Håper at det dukker opp noen flere enn meg . Sitter der med en kaffe fra klokken 18 Mvh Terje 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 18, 2010 Sender ut en mail til alle nå jeg Helberg Har ikke sett denne tråden før nå.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 18, 2010 Mail sendt, still opp folkens, jeg kommer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 18, 2010 du fikk ikke med hvor det var, men regner med det blir ved mac i grimstad? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 20, 2010 Har ikke sett denne før nå! Har desverre planer for kvelden, men er med en annen gang 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 20, 2010 Hvem stiller da folkens? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 20, 2010 jeg kommer... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 20, 2010 Hvem stiller da folkens? Jeg kommer også . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Januar 28, 2010 Jeg kom ikke...er på jobb i det Karibiske hav... *S* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...