#26 Skrevet Februar 2, 2010 ja har skjønt det Du bør vel også få målt litt trykk, så du vet at alt trykket er som det skal mtp at den nye bensinpumpen gir 1,5 bar mindre enn den originale skal gi. I tillegg bør du også få målt styretrykket. Å stille Co% uten å vite at styretrykket er i orden er som å pisse på seg for å holde seg varm. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Februar 2, 2010 og siden vi er inne på CO-skruen, hvordan vil forbruket være hvis den går for fett (Men går fint); Vil jeg kunne merke en ENORM forskjell i forbruket når jeg har fått justert den rett? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Februar 2, 2010 (endret) Du bør vel også få målt litt trykk, så du vet at alt trykket er som det skal mtp at den nye bensinpumpen gir 1,5 bar mindre enn den originale skal gi. I tillegg bør du også få målt styretrykket. Å stille Co% uten å vite at styretrykket er i orden er som å pisse på seg for å holde seg varm. okei, med trykk & styretrykk, mener du Før & Etter mengdefordeleren? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Februar 2, 2010 og siden vi er inne på CO-skruen, hvordan vil forbruket være hvis den går for fett (Men går fint); Vil jeg kunne merke en ENORM forskjell i forbruket når jeg har fått justert den rett? Det spørs jo hvor fett den går. Er oppvarmingsregulatoren defekt vil den jo gå fett av det i tillegg, og da vil jo bensinen renne rett igjennom. Det blir som å kjøre med choken konstant på dersom du har forgasser. Dersom alt er i orden bør da ikke forbruket være over 0,75-080 på langkjøring i alle fall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Februar 2, 2010 okei, med trykk & styretrykk, mener du Før & Etter mengdefordeleren? Jeg tar ikke en leksjon i K-Jetronic på forumet. Det kan jeg ta på MSN. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Februar 2, 2010 Det spørs jo hvor fett den går. Er oppvarmingsregulatoren defekt vil den jo gå fett av det i tillegg, og da vil jo bensinen renne rett igjennom. Det blir som å kjøre med choken konstant på dersom du har forgasser. Dersom alt er i orden bør da ikke forbruket være over 0,75-080 på langkjøring i alle fall. Okei, ligger LANGT over det (se: defekt tripteller, så vet ikke nøyaktig forbruk). noen spesifik måte å kontrollere oppvarmingsregulatoren? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Februar 2, 2010 Okei, ligger LANGT over det (se: defekt tripteller, så vet ikke nøyaktig forbruk). noen spesifik måte å kontrollere oppvarmingsregulatoren? Jepp. Spesialverktøy 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Februar 2, 2010 Jepp. Spesialverktøy ja, det var det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Februar 2, 2010 Du bør vel også få målt litt trykk, så du vet at alt trykket er som det skal mtp at den nye bensinpumpen gir 1,5 bar mindre enn den originale skal gi. I tillegg bør du også få målt styretrykket. Å stille Co% uten å vite at styretrykket er i orden er som å pisse på seg for å holde seg varm. okei, med trykk & styretrykk, mener du Før & Etter mengdefordeleren? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...